2012-02-19

SPONSORING.

Czego pragną kobiety,
o czym marzą mężczyźni,
a wstydzą się powiedzieć...

Kto tworzy takie koszmarki? Nawet boje się zgadywać ile pieniędzy wzięła osoba, która w głównym sloganie reklamowym filmu sugeruje, iż kobieta pragnie być "ekskluzywną prostytutką", a mężczyźni marzą o tym, żeby za seks musieć płacić. Bo chyba nie ma wątpliwości, że hasło sponsoring odnosi się głównie do kupowania i utrzymywania w zamian za usługi cielesne. Kolejny poziom galerianki, wykwintny i pozbawiony elementu losowości i chaosu. Nawet podświadome skojarzenie z Hollywood w postaci "Czego pragną kobiety" pasuje tutaj jak pięść do nosa.

A. I jeszcze ten mały szczegół:
Skuteczna reklama made in poland ;] Szczerze - nawet przez krótką chwilę miałem ochotę zobaczyć, co to za film, ale... nie zapłacę za to. Dla zasady.

A tak w ogóle to ktoś ostatnio coś mówił o surowym karaniu "podrabiania"? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz