2012-04-21

WAKACYJNE CEREMONIE.


Gdyby ktoś zapytał mnie czy organizacja metalowych koncertów jest opłacalnym przedsięwzięciem bez cienia wątpliwości odparłbym, że nie. Jest ich teraz bardzo dużo, można przebierać w różnych w miarę znanych nazwach i nie ma potrzeby chodzić na "cokolwiek się dzieje" (jak to kiedyś bywało na przykład u mnie w Kielcach, pamięta ktoś Dark Stars Festival? looool, chyba inne objazdowe imprezy do nas na wioskę w ogóle nie przybywały, więc trhodzić na Closterkeller heheh :O) Za wyjątkiem jakichś dużych i pewnych nazw zawsze jest to loteria. Może ludzie przyjdą, może nie. Może się zwróci, a może tym razem nie. Ludzie są nie przewidywalni, więc raz na koncert przybędą tłumy, a raz na francuskie Dirge sprzeda się 6 biletów... W pewnym okresie swojego życia nawet myślałem o wejściu w ten biznes, ale nigdy nie wyszło to ze sfery "plan". Zawsze natomiast istniało takie jedno Ceremony Booking.


Eyehategod, Ufomammut, Weedeater, Crowbar... Ceremony Booking w wielkim stylu zrzuca kurtyne milczenia. Szczerze mówiąc to myślałem, iż ta inicjatywa powoli umierała. Od pewnego czasu nie dochodziły mnie żadne informacje na temat koncertów oprzez nich organizowanych. Dookoła dało się słyszeć narzekanie na nieopłacalność tego typu przedswięwzięć, a tutaj taka historia. Kilka zespołów o międzynarodowej renomie na deskach letniej sceny Fonobaru w mniej niż 30 dni.

15.VII - WEEDEATER (USA) + Major Kong
18.VII - UFOMAMMUT (ITA) + Belzebong + Dopelord
20.VII - THE FLYING EYES (USA) + HORISONT (SWE)+ Vagitarians [akustycznie]
23.VII - SONS OF OTIS (CAN) + tba
25.VII - EYEHATEGOD (USA) + Vagitarians + O.D.R.A.

Dodatkowo:
8.VIII - CROWBAR + tba

Days Of The Ceremony @ FaceFck.

Wspierać, bo warto kuerwa. Każde polecenie to dodatkowa promocja, a każda dodatkowa promocja to możliwość dodatkowych uczestników. Wiem, że to raczej nierealne, ale bardzo bym sobie życzył, żeby ludzie odpowiedzialni za takie akcje dorobili się na tym milionów. Bo tak to właśnie powinno działać! Pomimo, że to nie jest do końca moja bajka muzyczna to szczerze mam nadzieję, że to wszystko zajebiście się uda. Tak kurwa trzymać Ceremony Bookin!

A i say no to shitt*y polish stoner! Wiedzieliście, że akustyczne Vaginy całkiem nieźle zapierdalają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz